Головна перевага QR-коду – це легке розпізнавання скануючим обладнанням (зокрема й фотокамерою мобільного телефону), що дає можливість найширшого його використання в різних галузях. До речі сказати, QR-код не такий вже й новий винахід.
QR-коди зберігають більше інформації. Штрихкод може містити до 25 символів, тоді як QR-код – до 2500. Це означає, що ви можете додати більше даних, наприклад URL сторінки товару в інтернет-магазині.
Зазвичай QR-код містить три чорні квадрати – у лівому нижньому, лівому верхньому та правому верхньому кутах. Вони “повідомляють” сканеру, що перед ним QR-код, і показують, де знаходяться його зовнішні межі та як він зорієнтований.
QR-код – це особливий вид штрих-коду, в якому за допомогою пікселів зашифровано певний обсяг інформації. Форма QR пристосована для легкого зчитування даних із зовнішнього носія (плаката, чека, візитки) через цифровий пристрій. Смартфон дає змогу розшифрувати дані, відсканувавши код через спеціальний додаток.