Калорійність одного крупного курячого крильця становить приблизно 125 калорій без шкіри та 237 калорій зі шкірою. На жаль, багаторазове використання однієї й тієї ж олії суттєво збільшує ризик утворення в ньому трансжирів.
Серед ключових постачальників компанія називає "Черкізово", "Білу дачу", Heinz, Kerry, Pepsico та інших. Частка поставок від місцевих виробників сягає 85%, компанія продовжує нарощувати цей показник. При цьому 100% курячого м'яса для KFC постачають вітчизняні виробники.
За даними організації захисту тварин PETA, щорічно для поставки в ресторани мережі KFC умертвляються близько мільярда курей. Птахів вирощують у переповнених клітинах по сусідству з бійнями, вводячи до їх раціону різні харчові добавки.