Кран №395 наразі відрізняється від крана №394 тільки наявністю біля ручки кронштейна для встановлення контролера ЕПТ, крани ж №395 старих випусків відрізнялися тим, що не мали розрядки УР в положенні Vа, у ньому лише замикалися гальмівні контакти контролера, і ЕПТ спрацьовував на гальмування без розрядки УР і ТМ.
№ 394 випускається кран усл. № 395-000-3 для вантажних локомотивів з вимкненням двигунів і ввімкненням пісочниці в VI положенні ручки крана. Кран машиніста усл. № 395 відрізняється від крана усл.
універсальні з двома неавтоматичними перекришами – з живленням і без живлення гальмівної магістралі (№ 222, 222М, 394 і 395 кількох модифікацій). За конструкцією крани машиніста поділяються на золотниково-поршневі (№ 334, 222; 394, 395 усіх модифікацій), клапанно-поршневі (№ 326) і клапанно-діафрагмові (№ 183, 284).
Кран машиніста призначений для дистанційного керування пневматичними та електропневматичними гальмами поїзда. Від крана машиніста значною мірою залежить надійність дії гальм у поїзді.