Чим визначається попит?

На величину попиту впливає два види факторів: – ціна товару; – нецінові фактори: споживчі переваги, інфляційні очікування, купівельна спроможність споживачів, ціни на товари-замінники та інші товари та послуги.

Величину попиту можна, можливо виміряти за допомогою кривої попиту. Це крива, яка показує кількість та види товарів, які споживачі готові купити за різними цінами на даний момент. Інші умови, крім ціни, у кривій попиту залишаються незмінними.

Величина попиту залежить від доходів покупців, цін на товари та послуги, цін на товари-субститути та комплементарні блага, очікувань покупців, їх смаків та переваг. Але крім ціни на величину попиту впливає і низка інших факторів, які іноді називають неціновими.

Попит – це намір придбати товар (послугу чи інший актив) забезпечене здатністю сплатити за нього встановлену ціну. Потреба, що перевищує платоспроможність попитом, не є. Пропозиція – готовність надати у власність (користування) об'єкт попиту за певну платню.

Related Post