Конкурентна стратегія (стратегія конкуренції, стратегія конкурентних дій) – це стійка модель поведінки та сукупність правил та пріоритетів, якими користується керівництво компанії для досягнення та підтримки її конкурентоспроможності у довгостроковій перспективі.Aug 30, 2021
Залежно від довгострокових пріоритетів взаємодії учасників ринку із суперниками виділяють такі типи стратегій конкурентних дій:стратегії усунення конкурентів;стратегії відступи під впливом конкурентів;стратегії відокремлення від конкурентів;стратегії зближення із конкурентами.
Стратегія конкуренції – це набір методик та ініціатив, спрямованих на залучення та задоволення клієнтів, протистояння конкурентам та зміцнення позиції на ринку. Мета конкурентної стратегії – досягнення переваги над конкурентами у пропозиції товарів та послуг.
Таким чином, конкурентна стратегія – це сукупність стратегічних ініціатив, підходів та дій менеджменту, спрямованих на досягнення стійкого конкурентного переваги, що полягає у перевазі конкурентів за кількістю клієнтів та у можливості протидіяти впливу конкурентних сил.