Коли щось стукає десь усередині механізму, то річ, можливо, у невеликому природному зносі. З таким постукуванням можна, можливо без будь-яких неприємностей проїздити і 40 000, і 50 000 км.
Однією з найчастіших причин, від чого стукає рульова рейка, є ослаблення кріплення. Болти та гайки можуть періодично послаблюватися, що в результаті призводить до люфту та посилення вібрації. Проблему можна швидко вирішити, підтягнувши кріплення. Також поширена причина – пошкодження або розшарування гумових кожухів.
Їздити зі зламаним наконечником кермової тяги теоретично можна, можливоале небажано. Найкраще – не відкладаючи, зробити заміну. Інакше максимізуються небезпеки на дорозі, входження в повороти буде ненадійним, авто почне відводити убік і т.д.