розробка проектів політики та цілей у галузі якості, планів заходів щодо якості; розробка та контроль виконання коригувальних дій за результатами зовнішніх та внутрішніх аудитів; організація та реалізація внутрішніх аудитів (програми, плани, опитувальні листи, звіти);
Система менеджменту якості (СМЯ) – це частина загальної системи управління компанією, яка функціонує з метою забезпечення стабільного якості виробленої продукції та послуг. Методологія системи менеджменту якості (СМЯ) базується на принципах системного та процесного підходів.
СМЯ покликана забезпечити якість послуг і «налаштовувати» цю якість на очікування споживачів. При цьому головне завдання СУЯ – не контроль кожної окремої послуги, а створення системи, яка дозволить не допускати появу помилок, що призводять до поганого якості послуг.
Інакше висловлюючись, відповідальність за якість лежить на власниках всіх процесів, що перебувають під управлінням СУЯ, і насамперед — на керівника підприємства. Тобто очолювати СМК має керівник організації. Цьому відведено цілий розділ стандарту ДСТУ ISO 9001:2008 «Системи управління якістю.