Брендбук обов’язково має описувати: основну концепцію та місію компанії, цінності бренду, головне повідомлення до споживача, канали та методи передачі цього повідомлення, ключові ідентифікатори бренду.
Брендбук у класичному розумінні – це об’ємний документ, до якого входять: інформація про філософію бренду, його історія, місія та позиціювання; назва бренду з варіаціями, слоган, посібник із внутрішніх та зовнішніх комунікацій, tone of voice; колекція елементів корпоративного стилю та правила їхнього застосування.
Брендбук – це книжка, у якій прописано історію бренду, його платформу, візію, аудиторію, фірмовий стиль і правила його використання на різних носіях, приміром, необхідне розташування логотипу при створенні упаковки продукту.
brand book) – офіційний документ, у якому розкрито індивідуальність бренду. Книга бренду складається з двох блоків: платформа бренду і візуальна стратегія. Брендбук – це джерело натхнення і звід правил використання основних візуальних констант бренду (знак, логотип, фірмовий блок, палітра, шрифти).