Що повинен знати фахівець технічної підтримки?

Обов’язки фахівця технічної підтримки Вирішувати технічні проблеми. Діагностувати неполадки і знаходити способи їх усунення. Усувати несправності, що заважають клієнту отримувати доступ до оплачуваних ним послуг. Встановлювати і налаштовувати програмне забезпечення для окремих клієнтів і цілих корпорацій.

На порталі Trud Росія є блок із зарплатами за професіями, в ньому є відомості і щодо діяльності фахівця технічної підтримки. За даними порталаTrud, фахівець техпідтримки в Росії отримує в середньому 35 000 рублів на місяць.

Особисті якості співробітника служби підтримки Приходити вчасно, любити чистоту і порядок в усьому: справи і завдання, робоче місце, офіс цілком. Правила етикету і норми моралі. Слухати клієнта, не перебивати, фіксувати важливе, перепитувати і тримати фокус.

Related Post