Пояснимо простіше: вебінар – це навчальний онлайн-заняття або корпоративна онлайн-нарада. Лекція про тенденції сучасних технологій, майстер-клас з орігамі або інструктаж з нового обладнання для віддалених співробітників – усе це можна провести у форматі онлайн-вебінару.Mar 27, 2022
Вебінар – це онлайн-семінар, під час якого ви читаєте матеріал учасникам, які сидять біля комп’ютера в різних містах і навіть країнах. Слухачі можуть ставити запитання через мікрофон або чат, а ви – показувати презентацію, графіки та проводити опитування.
За метою проведення: Його мета: залучити потенційних слухачів, прорекламувати аудиторії тему заходу, познайомити з ведучим. Іміджевий вебінар проводиться з метою сформувати у слухачів певний образ спікера, компанії або продукту.
Скільки має тривати вебінар? Утримувати увагу аудиторії в онлайні складніше, ніж в офлайні. Тому оптимальна тривалість вебінару – від 45 хвилин до 1 години.