Що таке прогрів?

Більшість підприємців використовують цей майданчик для продажу своїх продуктів. Але, щоб ознайомити і зацікавити клієнта зі своїм товаром або послугою, необхідно вибудувати спеціальну рекламну стратегію. Подібний план став називатися “прогрів” аудиторії в Інстаграм.

Це поступове підведення аудиторії до покупки вашого продукту. Зазвичай прогріви починаються за кілька тижнів до старту продажів. До таких прогрівів люди вже звикли і найчастіше вони просто перегортають ці stories і пости. Саме тому в дні продажів у 90% блогерів сильно падають охоплення.

Простими словами – це гра перед грою по софту. На прогрів витрачається мінімум 500 рублів. Платежі на нашу схему і прогрів відбуваються в різний час окремо з інтервалом в 15-20 хвилин.

Related Post