Повний гайд Планограма викладки – це коли кожен сантиметр торгового простору в ритейлі “працює” і приносить прибуток, генерує продажі, привертає увагу покупців і підтримує репутаційний капітал торгової точки. Поведінка покупця давно вивчена і проаналізована маркетологами.Jul 6, 2020
Планограма являє собою візуальну діаграму або малюнок-схему, на якій детально показано розміщення кожного продукту в магазині. Цей інструмент мерчандайзингу допомагає зорієнтуватися, в якому відділі знаходиться товар і яку площу на полиці займає.
Викладка товарів – спосіб розміщення товарів у торгових залах магазинів. Основними завданнями викладки є привернення уваги покупця до пропонованих товарів і полегшення їх вибору. Спосіб викладки залежить від багатьох умов: властивостей товару, його ціни, необхідності збільшити продажі певного товару.
Головна мета складання схем викладки товарів – нарощування оборотів. Не тільки завдяки збільшенню продажів і підвищенню кількості імпульсних покупок, а й завдяки оптимізації взаємодії з постачальниками.