Старіє і гальмівна рідина. Вона гігроскопічна і, незважаючи на видиму герметичність системи, повільно набирає воду. Також у ній з’являються мікрочастинки гуми та іржі. Навіть без довгої стоянки потрібна профілактична заміна рідини.
Висновок – робота двигуна на холостих обертах скоріше шкодить техніці, ніж підтримує її працездатність під час тривалого простою. Краще після тривалого простою вирушити в невелику заміську поїздку, що дасть змогу зарядити акумуляторну батарею, яка злегка підсіла, і розжене мастило по всіх агрегатах.
Відразу обмовимося, тривалий простій це коли автомобіль простояв без руху від року і більше. Зберігання до трьох-чотирьох місяців у зимовий період можна не розглядати, оскільки воно практично не впливає на загальний стан машини. Ну, хіба що акумулятор може підсісти.
Поміняти всі гумки ущільнювачів, сальники і прокладки коштуватиме недешево, але це необхідний захід, якщо авто простояло довго в гаражі без руху. Адже мастило поступово стікає в піддон, гумки пересихають і тріскаються, а в цих місцях утворюються течі оливи.