Що входить до Promotion?

створення лояльності серед учасників маркетингового каналу; переконання покупців; інформаційна підтримка споживачів, покупців; відповіді на запитання споживачів; поширення інформації про компанію.

Елементи просування: реклама; особисті (прямі) продажі; створення громадської думки (піар, PR); стимулювання продажів.

Промоушн входить до комплексу маркетингу 4P: Product (менеджмент продукції), Price (цінова політика), Place (розповсюдження) і Promotion. Порядок поєднання цих елементів і пріоритетність кожного з них встановлюється маркетинговою стратегією компанії або бренду.

Просування товару – сукупність різних заходів, зусиль, дій, що вживаються маркетологами, продавцями товару, посередниками з метою підвищення попиту, збільшення збуту, дещо ширший і більш трудомісткий вид діяльності, ніж, скажімо, збут товарів.

Related Post

Скільки років Барбарі у фільмі Іронія долі?Скільки років Барбарі у фільмі Іронія долі?

1975 року, коли проходили зйомки «Іронії долі», Барбарі Брильську було 34 року.Nov 26, 2021 Брильська, Барбара Барбара Брильська дата народження 5 червня 1941 (81 рік) Місце народження Скотники, Озоркув, Згезький

Скільки може тривати розлучення через суд, якщо є дитина?Скільки може тривати розлучення через суд, якщо є дитина?

23 СК РФ, світовий суд може розвести подружжя протягом тридцяти днів. Така тривалість мінімальна, за наявності в сім'ї неповнолітньої дитини. Згідно з Сімейним кодексом Російської Федерації за наявності в сім'ї

Коли виник глечикКоли виник глечик

Виник у останню чверть XVIII ст.. Саме тоді, за часів царювання Катерини Другої, деякі поміщики мали моду давати хуторам «еллінізовані» назви. Хутір називався на той час Єлизаветпіль — на ім'я