створення лояльності серед учасників маркетингового каналу; переконання покупців; інформаційна підтримка споживачів, покупців; відповіді на запитання споживачів; поширення інформації про компанію.
Елементи просування: реклама; особисті (прямі) продажі; створення громадської думки (піар, PR); стимулювання продажів.
Промоушн входить до комплексу маркетингу 4P: Product (менеджмент продукції), Price (цінова політика), Place (розповсюдження) і Promotion. Порядок поєднання цих елементів і пріоритетність кожного з них встановлюється маркетинговою стратегією компанії або бренду.
Просування товару – сукупність різних заходів, зусиль, дій, що вживаються маркетологами, продавцями товару, посередниками з метою підвищення попиту, збільшення збуту, дещо ширший і більш трудомісткий вид діяльності, ніж, скажімо, збут товарів.