Вважаються тільки ті перегляди, які відтворювалися понад три секунди. Не має значення унікальність користувачів. Одна і та сама людина може переглянути ролик багато разів і кожен буде зарахований. У статистиці комерційних сторінок передбачена більш детальна статистика.May 31, 2021
перегляд відео в Інстаграмі * зараховується, якщо користувач зупиниться на ролику більш ніж на 3 секунди; користувач не стане дивитися ролик, якщо він не “зачепив” з першого погляду.
Перегляд зараховується, якщо ролик займає половину і більше екрана пристрою. Навіть якщо відео відтворено до кінця, але глядач у цей час читав коментарі десь внизу сторінки, перегляд не зарахується.
Instagram показує такі метрики: Покази: кількість неунікальних переглядів усіх ваших постів у сумі за тиждень. Охоплення: кількість унікальних переглядів профілю. Перегляди профілю: кількість неунікальних переглядів профілю. Кліки за посиланням на сайт: переходи за посиланням, зазначеним у профілі.