Потужніший 250-сильний 3.8-літровий мотор 6G75 надає Pajero більше динаміки і вважається найбільш підходящим мотором для позашляховика. Він тяговитий, еластичний, порівняно економічний, не примхливий і добре вивчений механіками.
Двигун Для Mitsubishi Pajero IV пропонували два силові агрегати: бензиновий V6 об’ємом 3,8 л (248 к.с.) і 4-циліндровий турбодизель 3,2 л (165 к.с.) і 4-циліндровий турбодизель 3,2 л (165 к.с.).
Список відмінностей офіційних (європейських) Паджеро від “арабів”:
- Mitsubishi Pajero Wagon 4 з мотором 3.0 європейців як таких немає. …
- На дизельних “арабах” немає підігріву паливного фільтра.
- У “арабів” термостат більший (65мм проти 60мм) і відкривається за 76 градусів (проти 82 і оф.