Серед екіпажу завжди був один льотчик-випробувач, тому що вважалося, що цивільні пілоти не зовсім готові. Квиток на Ту-144 коштував 84 рубля, а на звичайний рейс – 60 рублів. Різниця в 24 рублі – за швидкість і комфорт.Aug 28, 2019
Під час випробувань Ту-144 з бортовим номером 77107 виконав 180 польотів загальним нальотом 357 годин, з них на надзвуку – 135 годин.
1 червня 1978 року Аерофлот припинив перевозити пасажирів на Ту – 144. Таким чином, комерційна експлуатація цього літака склала менше року. Рішення ухвалили за тиждень після того, як під час випробувального польоту під Єгор’ївськом, Т у-144Д загорівся в небі.
Створення літака Однак авіалайнери моделі Т у-144С, що виконували їх, вміщували всього 80 пасажирів (комерційне навантаження 8 тонн).