Скільки приносить маркетплейс?

Почнемо з того, що в середньому доходність з маркетплейсів складає 30–40 відсотків із продажу товарів. Основними витратами є: комісія майданчику маркетплейсу, логістика, зберігання та просування товару. Jan 12, 2022

Це перше, чим цікавляться люди, які вивчають питання бізнесу та заробітку на маркетплейсах. І однозначна відповідь та на маркетплейс реально заробити і це не розлучення, якщо ми говоримо про продаж товарів.

У середньому комісія маркетплейсу складає до 15%, але є й мінімальні суми, наприклад, у ОЗОН це не менше 50 рублів за будь-який товар. Найвищі ставки – у Lamoda (іноді сягають 60%), найнижчі – у Goods.

На першому місці – WB, який обробив 771 900 замовлень на загальну суму 805 700 млн. руб. На другому – Ozon, де прийнято 221200 замовлень, а грошовому вираженні – приблизно 2 разу менше, ніж на Вайлдберріз.

Related Post