Це процес притирання деталей, що труться, нового движка один до одного, який в основному відбувається в перші 30-35 мотогодин роботи. У цей період важливо уважно стежити за двигуном: не навантажувати та не перекручувати його.
Цифри пробігу та діапазону оборотів можуть трохи відрізнятися – це не принципово. Але існують і думки про те, що обкатувати треба зовсім не так, як цього вимагає виробник. А саме: новий мотоцикл повинен бути заведений, прогрітий і протягом перших 100 км повинен неодноразово побачити і максималку, і відсічення.
Рівень масла перевіряться спеціальним щупом у строго вертикальному положенні мотоцикла: недолив масла при обкатці загрожує швидким зносом деталей і поломкою двигуна. Зверніть увагу! Ні в якому разі не можна просочувати фільтр звичайною олією і мити бензином.
САМІ КІЛЬЦЯ СЛІД ОБКОТУВАТИ МІНІМУМ 10-15 годин!