Скільки витрачає рекламу кока кола?

За оцінками Ad Age, рекламні витрати Coca-Cola 2019 р. становили $4,3 млрд, 2020-го — $2,8 млрд, у першому півріччі 2021 р. – $2 млрд.Oct 28, 2021

Кожної доби у світі продається близько 2 мільярдів банок «Кока-коли». «Кока-коли» офіційно заборонена у двох країнах – Кубі та Північній Кореї. Джон Пембертон винайшов напій 1886 р., причому використовувався він для лікування, а сам автор працював фармацевтом.

26 серпня. INTERFAX.RU – Coca-Cola HBC буде продавати в РФ напій під брендом "Добрий" коли". Підрозділ компанії в РФ перейменовано в Multon Partners (ТОВ "Мултон партнерс").

За оцінкою експертів, вартість бренду CocaCola у 2019 році становить $59,2 млрд, а зростання за рік дорівнює 3%. Окрім США, Forbes фокусує увагу на 16 країнах, проте американські компанії у рейтингу лідирують – 56 зі 100.

Related Post