А чи небезпечно це? Безумовно так! Річ у тім, що під час закипання охолоджувальної рідини в каналах системи охолодження двигуна утворюються повітряні пробки. У цих місцях і відбувається перегрів, розширення і деформація металу.
Чим загрожує перегрів двигуна і що не можна робити Якщо прилад показує перегрів – не варто відразу глушити мотор. Оскільки в цьому випадку припиняється циркуляція рідини, і на стінках сорочки охолодження головки блоку циліндрів посилюється кипіння. У результаті теплообмін погіршується, т. ін.
Сильний. Зазвичай таке трапляється, якщо мотор “закипів” через несправну систему охолодження про що не знав водій. Найчастіші наслідки перегріву двигуна звучать страшно і коштують дорого: розплавлені поршні, тріщини на голівці блоку циліндрів, провернуті вкладиші, зламаний колінвал.