Чим відрізняється показ від кліка?

Клік реєструється, якщо користувач натискає на будь-яке посилання в розкритому розділі, що веде на ваш сайт. Показ. Покази реєструються для всіх посилань у розкритому користувачем розділі.

Показ Показ – це одна демонстрація рекламного оголошення відвідувачеві сайту, користувачеві пошукової системи або соціальної мережі. В інтернет-маркетингу цей термін застосовується в декількох випадках: Як розрахункова одиниця.

від англ. click – клацання: натискання клавіші комп’ютерної миші або іншого вказівного пристрою введення в конкретному місці/на певному елементі; клікати – клацати (клавішею миші);

Коли користувач натискає на рекламу, наприклад на синій заголовок або номер телефону текстового оголошення, це зараховується як клік. Клік фіксується навіть у тому випадку, якщо переходу на сайт не було (наприклад, цільова сторінка була тимчасово недоступна).

Related Post

Що таке аудит контекстної реклами?Що таке аудит контекстної реклами?

Аудит контекстної реклами – це аналіз якості організації, ефективності та ККД рекламної кампанії. Аудит PPC-акаунта здійснюється тільки сертифікованими експертами в галузі контекстної реклами та аналітики. Завдання аудиту – виявлення недоробок

Скільки потрібно носити гіпс при переломі гомілкостопу?Скільки потрібно носити гіпс при переломі гомілкостопу?

Зазвичай для загоєння перелому гомілкостопа рекомендується носіння гіпсу протягом 6 тижнів.Feb 4, 2019 Навантажувати суглоб стопи дозволяється: За тиждень після перелому без усунення Через 2 тижні після травми зі зміщенням