Чим вище ROI, тим краще?

Розшифровується як Return on (Marketing) Investment – ​​повернення (маркетингових) інвестицій. Завдяки цьому показнику можна визначити, наскільки добре працюють рекламні канали в розрізі грошей, що витрачаються. Іншими словами – чим вище ROI, тим більше ви заробляєте!5 Oct 2020

Який показник вважається добрим ROI > 100% – бізнес окупився і приносить прибуток. Чим вище значення коефіцієнта ROI, тим вище окупність вкладень.

Отриманий відсоток і є показником ROI – Коефіцієнт повернення інвестицій у маркетингові проекти. Легко зрозуміти, що чим вища підсумкова цифра, тим краще. ROI наочно демонструє, наскільки успішними та ефективними були ті чи інші маркетингові стратегії, акції чи рішення.

Який ROI вважається гарним Гарним вважається ROI, що перевищує 100%. Такий показник свідчить, що інвестиції приносять прибуток. Якщо показник дорівнює 100%, це означає, що інвестиції окупилися, але не принесли жодного прибутку. Збиткові проекти та канали просування мають ROI менше ніж 100%.

Related Post

Що вирощують у Бразилії?Що вирощують у Бразилії?

Бразилія є традиційним виробником та експортером низки сільськогосподарських продуктів: кави, цукрової тростини, сої, кукурудзи, какао, бананів, бавовнику, а також значного поголів’я великої рогатої худоби. Вирощують також кукурудзу (59 млн тонн,

Що означає слово Цум?Що означає слово Цум?

ЦУМ (Центральний універсальний магазин) – магазин у центрі Москви, розташований на розі Петрівки і Театральної площі за адресою: вул. Петрівка, будинок 2. ГУМ (абревіатура від “Державний універсальний магазин”, до 1921