Чиста маржа = Чистий прибуток / Виручка х 100% У західних агентствах гарною маржею вважається 20-25%. Маржинальність на рівні понад 10% теж нормальний показник. Якщо агентство перебуває на етапі зростання і частину прибутку інвестує в розвиток, то потрібно бути готовим і до меншої маржі.
Простими словами маржа в торгівлі – це різниця між собівартістю товару (вартістю його виготовлення або закупівельною вартістю) і його кінцевою (відпускною) ціною. Тобто це певний показник ефективності економічної діяльності конкретно взятої компанії або підприємця.
Загалом, чим вищий показник маржі чистого прибутку, тим краще. Але щоб об’єктивно оцінити ефективність бізнесу, краще порівнювати отриманий відсоток не із середніми значеннями, а з показниками реальних конкурентів і максимально схожих компаній.