Product – товар або послуга, асортимент, якість, властивості товару, дизайн і ергономіка; Price – ціна, націнки, знижки; Promotion – просування, реклама, стимулювання збуту; Place – дистрибуція, місце розташування торгової точки, канали розподілу, персонал продавця.
Поняття маркетинг-мікс 4P (4-пі) – класичний комплекс, що являє собою чек-лист для успішного просування продукту. Він називається мікс, тому що тут зібрані ключові моменти, що забезпечують впровадження товару на ринок.
Для тих, хто не знає, 4 "П" маркетингу – це продукт, ціна, місце і просування. Ми залишимо це на ваш розсуд наприкінці нашої статті. 4П маркетингу є найважливішими компонентами будь-якої маркетингової стратегії, будь то продукт або послуга. Їх необхідно враховувати на кожному етапі роботи.
Jerome McCarthy) у другій половині XX століття розробили базову модель комплексу маркетингу – 4P. Ця модель включає чотири елементи: product (продукт), price (ціноутворення), place (місце продажу, дистрибуція), promotion (просування).