Квіз (Quiz) це всього-на-всього “вікторина” в перекладі з англійської мови .
quiz). У маркетингу – це інтерактивний елемент сайт у форматі опитування. Суть механіки в тому, що відвідувач переходить на сайт і бачить тест або опитування, яке пов’язане з діяльністю бізнесу. Зазвичай за проходження квізу користувач отримує бонус або промокод.
Квіз (з англ. Quiz – вікторина) – це покрокова форма захоплення, яка допомагає з кожним наступним запитанням дедалі більше зацікавити клієнта, а не одразу сполохати опитувальником у 10-20 запитань на одній сторінці, і, зрештою, залишити заявку й отримати його контактну інформацію.
Головною відмінністю є те, що для участі у квізі не потрібна додаткова підготовка, ігри відбуваються в барах, де учасники можуть не тільки розважитися, а й смачно поїсти, випити кухлик пива або келих вина в компанії друзів. Під час гри звучить запальна музика, а ведучий нікому не дає нудьгувати.