Quiz-маркетинг – інтерактивний інструмент комунікації з цільовою аудиторією, де користувачі відповідають на питання для отримання вигоди. Це можуть бути індивідуальні подарунки, добірки, акції, знижки, розрахунок вартості та інші пропозиції завдяки рекламованим товарам або послугам.23 Dec 2021
Що це таке і навіщо – розбираємося просто зараз. Маркетинговий квіз – це коротке онлайн-опитування, наприкінці якого користувач отримує відповідь на свій споживчий запит, а компанія – контакт користувача.
Квіз (від англ. quiz) – це інтерактивна гра, яка проходить у вигляді вікторини або квесту, під час неї один або безліч користувачів відповідають на поставлені запитання.
Квіз (від англ. quiz) – це один із варіантів безкоштовного лід-магніту у форматі опитування або тесту. Люди люблять тести, і бізнес це активно використовує! За допомогою квізу ми можемо отримати контактні дані, залучати, актуалізувати проблеми людини, показувати переваги нашого продукту і підігрівати до нього інтерес.