Скільки існує методів ціноутворення?

У маркетингу виділяють 6 Основні методи ціноутворення, з яких два способи розрахунку ціни спираються на собівартість продукту, а чотири інші моделі ціноутворення ґрунтуються на факторах ринкового середовища.

Існують такі методи ціноутворення:

  • «Середні витрати плюс прибуток»;
  • аналіз беззбитковості та забезпечення цільового прибутку;
  • встановлення ціни виходячи з цінності товару, що відчувається;
  • встановлення ціни з урахуванням рівня поточних цін;
  • встановлення ціни з урахуванням закритих торгів.

Основними моделями ціноутворення, орієнтованими на витрати, є: – Модель маржинальних витрат; – Модель повних витрат; – Модель рентабельності інвестицій.

За рівнем цін на нові товари виділяють стратегії: «зняття вершків»; "ціни проникнення"; "Середньоринкових цін". 2. За рівнем зміни ціни виділяють стратегії: «Стабільних цін»; «ковзної падаючої ціни» або «вичерпання»; "зростання проникаючої ціни".

Related Post

Скільки сохне виріб з епоксидної смоли?Скільки сохне виріб з епоксидної смоли?

Зазвичай епоксидна смола висихає на дотик протягом 24 годин і повністю твердне протягом 72 годин .6 July 2019 Прискорити час застигання епоксидки можна підвищивши температуру повітря. Це основоположний принцип. Можна

 Скільки навчатись у Кубгту? Скільки навчатись у Кубгту?

для здобуття кваліфікації (ступеня) «бакалавр» – чотири роки; для здобуття кваліфікації (ступеня) «фахівець» – не менше п'яти років; для здобуття кваліфікації (ступеня) "магістр" – два роки. Розмір державної академічної стипендії

Чинники, що впливають на рівень відкритості економікиЧинники, що впливають на рівень відкритості економіки

Відкритість економіки одна із ключових показників розвитку. Вона визначається рівнем залучення країни до міжнародної торгівлі та інвестиції, а також ступенем свободи та захищеності її ринкових відносин. Які чинники впливають відкритість