від стандартної побутової європейської розетки за ≈21 год (Напруга 220 вольт і сила струму 16 ампер); від Tesla Wall Connector за ≈4 години (час залежить від можливостей мережі та наявності в автомобілі опції Dual Charger); від зарядних станцій з потужністю струму 22 кВт за ≈3 години (KEBA, ABL, Schneider Electric);
Виконати зарядку від мережі 220 В батарей електрокара можна, можливо, але для цього знадобиться спеціальний кабель, один кінець якого підключається в машину, а другий має роз'єм для звичайної розетки. При такому способі зарядка проходитиме майже в 3-4 рази довше, ніж від зарядної станції і займе не менше 15 годин.
Зі звичайної розетки можна взяти 12 А, що за 220 В дасть потужність 2600 Вт. Заряджання акумулятора 85 кАч таким чином триває 36 годин, 60 кАч – 24 години. У Tesla є і свій кабель для підключення до розетці NEMA 14-50 його також підключають до розетку. Тобто під'їхав до місця паркування, розмотав кабель та ввімкнув.
від стандартної побутової європейської розетки за ≈21 год (напруга 220 вольт та сила струму 16 ампер); від Tesla Wall Connector за ≈4 години (час залежить від можливостей мережі та наявності в автомобілі опції Dual Charger); від зарядних станцій з потужністю струму 22 кВт за ≈3 години (KEBA, ABL, Schneider Electric);