В автомобілі сучасної конструкції електрична контактна група є однією з найважливіших складових системи електропостачання. Від неї залежить працездатність та ефективна передача електроенергії між компонентами. Однак, при експлуатації автомобіля можуть виникати ситуації, коли контактна група згоряє, що призводить до порушення електрообладнання.
Визначити повне вигоряння контактної групи можна з низки характерних ознак. По-перше, автомобіль може перестати вмикатися або працювати деякі системи, такі як центральний замок, віконні склопідйомники або система запалювання. Це може говорити про неполадки контактної групи, яка перестає забезпечувати достатнє електропостачання для роботи електрообладнання.
Крім того, при вигорінні контактної групи можуть виникати проблеми зі світловими приладами автомобіля. Раптове та непередбачуване перебої в роботі фар або задніх вогнів можуть стати сигналом про несправність контактної групи. При цьому необхідно враховувати, що причиною подібних проблем може бути й інша проблема в електросистемі, тому рекомендується звернутися до фахівця для діагностики та усунення проблеми.
Ознака | Опис |
---|---|
1 | Відсутність електричного контакту |
2 | Відсутність опору при вимірі |
3 | Виявлення неправильного чи пошкодженого ізолятора |
4 | Підвищена перегріваність |
5 | Спотворення або руйнування контактів |
6 | Поява диму чи запаху гару |
Як зрозуміти, що контактна група не працює?
Найголовніша ознака несправності контактної групи замку – одночасна відмова цілої групи електричних пристроїв. Відбувається так, тому що всередині групи через кожен контакт запитано кілька споживачів електроенергії.
Як зрозуміти, що зламалося запалення?
Несправності котушки запалювання можна визначити за такими ознаками:
- Нестабільна робота двигуна (іноді на конкретних обертах).
- Нагрівання самого елемента.
- Запах гару, що походить від котушки.
- Проблеми із запуском двигуна у дощову погоду.
- Падіння потужності при різкому натисканні на педаль газу.
Як перевірити роботу замку запалювання?
Для визначення несправності замку запалення достатньо його перевірити. Встановіть ключ та перевіряйте ометром опір контактів при перемиканні ключем режимів 1, 2, 3. Якщо замок запалювання справний, то опір вибраних контактів має дорівнювати 0.