Зміст:
Інстаграм – одна з найпопулярніших соціальних платформ, на якій можна просувати свій бізнес або особистий обліковий запис. Кількість передплатників відіграє ключову роль визначенні вартості реклами на цій платформі. Існує безліч факторів, що впливають на те, скільки коштує розміщення реклами в Інстаграмі для облікового запису з 10 000 передплатників.
Першим і найважливішим чинником є залучення аудиторії. Якщо у вас є 10 000 передплатників, але вони активно коментують, лайкають і діляться вашим контентом, то вартість розміщення реклами буде набагато вищою, ніж у облікового запису з тією ж цифрою передплатників, але з низькою залученістю.
Ще одним фактором, що впливає на вартість реклами, є тематика вашого облікового запису. Якщо ви займаєтеся модою або красою, і у вас є 10 000 передплатників, які цікавляться цими темами, рекламодавці будуть готові платити більше за розміщення своєї реклами.
Не варто забувати і про якість контенту. Якщо ваш аккаунт з 10 000 передплатників пропонує цікавий і унікальний контент, який змушує аудиторію повертатися знову і знову, ви зможете запросити вищу ціну за розміщення реклами.
Кількість передплатників | Мінімальна ціна | Середня ціна | Максимальна ціна |
---|---|---|---|
1 000 | 1000 руб. | 1500 руб. | 2000 руб. |
5 000 | 3000 руб. | 4000 руб. | 5000 руб. |
10 000 | 5000 руб. | 7000 руб. | 10000 руб. |
50 000 | 15 000 руб. | 20 000 руб. | 30 000 руб. |
100 000 | 30 000 руб. | 40 000 руб. | 50 000 руб. |
Єдиної формули формування ціни на рекламу в Інстаграм у блогерів не існує. Ви можете відштовхуватися від співвідношення $10 за кожні 10 000 передплатників.10 лип. 2023 р.
Скільки коштує реклама у блогера із 1000 передплатників?
Середня вартість розміщення у блогерів (за даними фахівців агентства Digital Info): 1-10 тисяч передплатників – 1-5 тисяч рублів. 10-50 тисяч передплатників – 5-15 тисяч рублів. 50-100 тисяч передплатників – 15-30 тисяч рублів.
Скільки брати за рекламу в інст?
Середня вартість рекламної інтеграції у російських інфлюєнсерів у Instagram залежить від кількості передплатників. Акаунти з аудиторією до 10 тисяч осіб просять до 1000 рублів за посаду, до 30 тисяч осіб – у середньому 5000 рублів, до 80 тисяч осіб – 30 000 рублів.
Який бюджет потрібний для реклами в Інстаграмі?
Денний бюджет на 1 аудиторію має дорівнювати 3 потенційним конверсіям. Тобто Ваш бюджет має бути в 3 рази вищим за вартість продажу Вашого товару. У разі алгоритми Фейсбука правильно зчитують аудиторію і це приносить максимально можливий результат.
Скільки коштує реклама в Інстаграмі блогерів в Україні?
вартість повноцінної публікації у стрічці мікроблогера стартує від 1500 грн; для співпраці з блогерами-мільйонниками доведеться заплатити у рази більше: так, вартість публікації з фото становить від 36 тис. грн.; вартість відеореклами у блогерів-мільйонників становить від 70 тис.